donderdag 9 juni 2011

in harmonie met de maan

heb ik aangevuld!
ik heb een poging gedaan om alles wat ik geleerd heb uit het boek (ivm met de groententuin dan) in een schema te zetten...
graag jullie reactie!
want voor mij is het wel duidelijk, maar ik heb geen flauw idee voor wie dit duidelijk genoeg is en wie nog uitleg nodig heeft, dus: laat maar horen!

en 1 van de dagen ga ik nog eens op de proppen komen met foto's van aardezacht...
aangezien wij zijn op vakantie zijn geweest, zijn er dus geen foto's...
aardezacht is die tijd in de verzorgende handen geweest van mijn ouders, grootouders en goei vrienden (Soetkin en haar gezin)
een welgemeend dankuwel is hier zeker op zijn plaats!
dankuwel!

2 opmerkingen:

  1. ik vind het duidelijk! en ook wel eens interessant, al ben ik benieuwd of het onkruid dat ik volgende week zaterdag uittrek wel écht zal wegblijven :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel ja... ik ook :)
    in het boek staat zelfs dat dat ook geldt voor epileren! ga ik ook zeker eens proberen! en mijn echtgenoot wil ook een stukje laten doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen